zaterdag 30 augustus 2008

Zomerse zaterdag

Vanmorgen eerst een rondleiding gegeven in het dierenpark. Ik moest er om 11 uur zijn en gelukkig was het erg mooi weer vandaag. De rondleiding deed ik samen met mijn collega Ellen. Ieder een groep van 10 tot 15 mensen. Het is altijd weer leuk om te zien dat de mensen het erg leuk vinden iets over de dieren te horen. In een uur kan je niet alle dieren langs maar toch kan je dan de mensen eens een andere kijk geven op de diersoorten. Na afloop ben ik met mijn vrouw Nel naar de kunstmarkt gegaan in winkelcentrum Emiclaer. 1 keer per jaar wordt deze markt gehouden. Volop schilderijen, glas, keramiek en sieraden. Na eerst wat gegeten te hebben bij de Coffee Club zijn we alle kramen langs gelopen en heeft Nel nog 2 kettingen gekocht. Van Emiclaer zijn we langs de Ikea (even koffie gedronken) weer naar huis gereden.
Al met al een nuttige invulling van deze zomerse dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk