zondag 13 april 2008

Dieren tekenen

In Dierenpark Amersfoort is het ook mogelijk tekenlessen te volgen.
Vanaf 16 mei kan op vrijdagmiddag of op zaterdagmorgen tekenles gevolgd worden. Deze lessen worden gegeven door Wiel Wiersma, deze geeft al een aantal jaren deze lessen. Voor 85 euro kan je 10 weken 2 uur lang onder zijn leiding de fijne kneepjes van het tekenen van verschillende diersoorten leren. WEL zelf een abonnement voor het dierenpark aanschaffen. (57,50 euro)
Dit jaar ga ik voor het derde jaar maar weer eens de lessen volgen.
Wat van mijn tekeningen staan hieronder.

Contact gegevens: Mieke Kennis,tel: 030-6378054, email: miekekennis@orange.nl

ijsvogel
ringstaartmaki
oehoe
winterkoninkje
neushoorn
pauw

2 opmerkingen:

  1. they are beautiful sketches or drawings (sorry I don't even know the terminology and I certainly cannot do art myself to anything like that standard... that's great stuff there!)

    all the best to you and sorry this is in English

    ik sprek een beetje nederlands maar ik ben groote Englander en mijn nederlands is waardenloos!

    ;->...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wim,

    Wat een mooie tekeningen heb je gemaakt! Sta steeds versteld van mijn broer!
    Liefs
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk