maandag 23 februari 2009

Druk weekje achter de rug

Afgelopen week was behoorlijk druk. De hele week stond in het kader van de dinoweek in Dierenpark Amersfoort. Zondag de 15e was ik daar samen met mijn collega Henk voor uitleg in het dinobos, erg warm was het niet. Maar de mensen waren hartelijk en vonden onze verhalen en uitleg leuk. Dat scheelt dan meteen weer. Maandag was mijn werk dag bij Ravelijn ook daar was het druk, er komen steeds meer mensen die op zoek zijn naar een baan als vrijwilliger. Woensdag was een drukke dag, eerst een uurtje spinning, even koffie bij een kennis en daarna meteen weer naar het Dierenpark voor weer wat uurtjes dinobos. Ditmaal met mijn collega Cor.Ook nu weer veel belangstelling, leuke bezoekers en heel veel kinderen die alles van dino's weten. Soms sta je zelf met je mond vol tanden te luisteren wat ze allemaal niet weten, tot aan alle tijdperken toe. Daarna 's avonds nog wat uurtjes gitaar spelen, maar dat ging niet helemaal goed. Door de kou in het bos heb ik wat problemen met mijn schouder gekregen. Slecht geslapen door de pijn.
Donderdag met wat paracetamolletjes  weer naar het dierenpark om 2 uurtjes met de slangen en de vogelspin te knuffelen, dit keer met collega Nettie.
Donderdagavond met veel moeite nog wat gitaar gespeeld op ons wekelijkse muziekavondje van Con Amore.
Vrijdag alleen Ravelijn maar nog steeds pijn in de schouder.
Zaterdag om 14 uur weer in het dinobos maar nu stond ik alleen door ziekte van m'n collega. Weer erg druk maar gelukkig iets beter weer.
Zondag om 12 uur stond ik eigenlijk weer alleen in het dinobos, maar gelukkig wilde collega Cor wel samen met mij de uitleg doen. Dus dat was wel leuk, weer was het druk met mensen die niet naar de carnavals optocht in Hoogland gingen. Leuk voor ons hadden we genoeg te doen , te vertellen en uit te leggen.



Powered by ScribeFire.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk