zondag 4 mei 2008

Les Miserables


Vandaag was het eindelijk zover, ik mocht naar "Les Miserables". Dit uitje had ik eind oktober al kado gekrgen bij mijn afscheid van KPN. De kinderen hadden goed onthouden dat ik nog wel een keer naar deze musical toe wilde. 16 Jaar geleden was ik ook al geweest. Ik moet zeggen de huidige uitvoering is misschien nog wel mooier. De arrangementen van de muziek waren vlotter en de nieuwe spelers misschien hier en daar nog wel beter. Vooral René van Kooten als Jean Valjean is geweldig, wat een stem heeft die man. Ook Jamai Loman als Marius verraste me behoorlijk, mooie stem nooit geweten dat hij zo goed kon zingen. Ik kan wel zeggen dat ik enorm genoten heb vanmiddag. Daarna zijn we nog bij hotel "New York" gaan eten. Leuke locatie, vlotte en attente bediening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk