donderdag 6 maart 2008

Spinning





Sinds kort ben ik bezig met spinning. Op het fitnesscentrum waar ik iedere woensdag ochtend rustig aan het trainen ben, hebben Erik en Agaat me zo gek gekregen om eens aan een spinningles mee te doen. Nou de eerste les dacht ik echt dat ik van m'n fiets zou vallen. Zo kapot was ik. Maar nu na de derde week moet ik zeggen dat het eigenlijk steeds beter gaat en nog leuk is ook. Ik fiets nu ook al veel makkelijker even de Genestetlaan omhoog. Dat belooft wat voor onze fietsvakantie in Tirol van de zomer. Mocht u ook zin hebben om eens te spinnen? Hier zijn de gegevens:

Fitness Centrum Amersfoort
Hooglandseweg Zuid 36
3813 TC Amersfoort
Tel: 033 - 4721807

Internet: www.fitnesscentrumamersfoort.nl
E-mail: info@fitnesscentrumamersfoort.nl

1 opmerking:

  1. Spinning is inderdaad helemaal super! Ik spin tegenwoordig net bij Amersfoort bij TheNext. Erg leuk en goed je lichaam.

    Spinning Amersfoort,Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk