vrijdag 21 december 2007

De Hazelaar




Vandaag de kou getrotseerd en naar Soest gefietst. Af en toe waag ik me aan het maken van beelden uit speksteen. De enige winkel in de omgeving die dit verkoopt is "De Hazelaar" in Soest. Als je hier binnen komt wordt je iedere keer weer verrast door de mooie gereedschappen en de keuze hoeveelheid aan steen. Ik heb weer een behoorlijke tijd staan zoeken in de bakken met stukken speksteen. Al met al ging ik weer met ruim 12 kilo aan speksteen in mijn fiesttassen terug naar Amersfoort. Naast de steen verkoopt "De Hazelaar" ook vormmallen, polijstmateriaal, raspen, beitels en nog veel meer aan producten voor beeldhouwen. Nu maar weer eens zien of ik uit die 2 stukken steen (zwart en wit) wat moois kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk