vrijdag 18 januari 2008

Nieuwe gitaar

Alhambra 3C CWE1


Vandaag een nieuwe gitaar aangeschaft. Dinsdag was ik al even bij Feedback in Utrecht geweest om te kijken of die de Alhambra 3c CWE1 in huis hadden. Helaas moest hij eerst uit het magazijn in Rotterdam komen. Vandaag kon ik hem even in het echt proberen en bewonderen. Ik kan wel zeggen dat hij erg goed speelt en een mooi geluid heeft. Ik heb hem dan ook gekocht. Vanmiddag heb ik er al de nodige tijd opgespeelt en de mogelijkheden van de ingebouwde preAmp uitgeprobeerd.

2 opmerkingen:

  1. Wim,

    Op welke versterker heb je de Alhambra aangesloten? Ik ben op zoek naar een mooie klassieke gitaar met goed element. De Crafter 125 klinkt bijzonder goed, alleen op versterker (Crate 60) Deze gitaar heeft nl. geen klankkast. Welke gitaren heb je nog meer bespeeld? De keus is op de Alhambra gevallen, waarom? Bedankt! Ron.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als versterker gebruik ik de Samick 3, niet echt een versterker voor deze gitaar, maar heb hem voor de afmetingen gekocht. Moet veel op de fiets mee. De alhambra had ik al eens eerder in mijn handen gehad en vond hem erg goed klinken en lekker spelen. En tevens redelijk geprijst tenminste bij Feedback, hij staat bij andere zaken voor een veel hogere prijs bijna 700 euro.
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk