dinsdag 7 april 2015

Cube Story: Verhaal zes


Ik vlieg naar alle richtingen van de kompasroos en dans op de golven van de wind.
De zon of sterren bepalen mijn doel.
Ik zie de mooiste kleuren, als door de ogen van een kind
De zon zet mijn lichaam in vuur en vlam. Als een pijl vlieg in over de aarde.
 Maar de dobbelsteen bepaalt ook mijn lot.
Ik ben een dolende bij, opzoek naar een verhaal met woorden, waarden.
 Bij de korf aan gekomen dans ik mijn verhaal,
Beweeg in alle richtingen en probeer te vertellen wat ik allemaal heb gezien.
Helaas ik ben alleen met strepen die vervagen
Met gebroken vleugels zoek ik naar een plek om te schuilen, zonder om te zien





"Honey Bee"
I am a honey bee,
Shunned off from the colony
and they won't let me in

So I left the hive,
They took away all my stripes
and broke off both my wings


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk