donderdag 29 november 2007

Tijdens mijn schilderlessen in "ARTRÉ" aan de Hellestraat hoorde ik van een tentoonstelling van objecten gemaakt door cliënten van de Symfora groep. Ik denk dat deze tentoonstelling zeker de moeite waard is om te bezoeken. Daarom ook hier maar even aandacht aan dit initiatief.

Op zondag 9 december wordt de tentoonstelling ‘Spelen met licht: van detail naar een groter geheel’ officieel door mevrouw A. van Vliet-Kuiper, burgemeester van Amersfoort, geopend voor genodigden. De tentoonstelling is samengesteld en gemaakt door cliënten van Symfora groep Emerhese, centrum voor autisme. De objecten die door cliënten zelf zijn ontwikkeld en uitgewerkt en waar gemiddeld 50 tot 100 manuren in zitten, zullen op ARTRÉ, kunstenaarscollectief, tentoon worden gesteld en te koop worden aangeboden. Uit de opbrengst kunnen nieuwe cursussen en materialen voor de cliënten van Emerhese worden betaald.

De tentoonstelling is voor publiek te bezichtigen vanaf dinsdag 11 december tot en met zondag 16 december 2007 van 13.30-17.00 uur in ARTRÉ, Hellestraat 24, ingang Torenstraat.

1 opmerking:

  1. Weet ik ff niet of dit lukt...maar ik heb bij Symfora onderaan geklikt!!
    Over je webblog:
    Is een heel leuke gevarieerd overzicht over allerlei interessante onderwerpen. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u reactie,

Wim Lagendijk